|
|
7 mei om 18:33 |
|
Branded content: Doeners die denken!
Ut skriëven fan un branded content ferhaal is krekt even wat anders as un human interest story. Su, moai wat Snekers in 1 sin. Mar goëd, fanmňrren hew ik un halfuurke bij Ali Ahammar in de keet fan Talen sitten. Ali het mij over syn leefweareld bij ut fan oarsprong skildersbedriëf ferteld. Spesiaal de konneksy dat Talen met un ander familybedriëf het, Regts.
Want dizze laatste firma komt met un moai magazine en se wille nyt allienech over sichself prate, mar ok over hun sakerelasy's. At ik ut dan over familybedriëven hew met un jonge dy't fan Ali hyt, dan wil ik ok wete węr hij fut komt. Nou, myn foaroardeel klňpte aardech: Marokko!
Ut wurde un heel noflek halfuurke, un prachtech interview met un betrokken werknimmer. Branded content hoeft in myn optyk nyt allienech un reklamestuk te wezen. Dat sal ut ferhaal over Talen en Regts dan ok nyt weze! |
|