|
|
12 november om 15:27 |
|
Súdwest Fryslân...
Ut ronkt un bitsje, mar dan hewwe je ok wat...! Loop de hele dach al te denken wat burgemeester Hayo Apotheker nou krekt met ut fňlgende antwoard op de fraach ' Waarom niet gelijk tijdens het fusieproject een reclamebureau ingeschakeld? ' sęge wil. Ut gaat over ut nieuwe logo fan de gemeente, foar alle dúdelekheid!
" Dat is Friese nuchterheid. De boel moet eerst goed op gang komen. Pas dan weet je hoe je je moet positioneren. Na drie jaar heeft Súdwest de zaak op de rails. Er is nu innerlijke rust."
Na dizze útspraken, na de presentasy fan ut logo bliëft ut oarferdovend stil in de media, in de politieke arena. Niks gyn kritise gelúden. Ik hew nňch wel un fraach, jaja ik weet ut ik bin un soan fan un krúdenier, mar węrom moest un reklameburo fan búten de gemeentegręnzen dit logo ontwerpe?? Hewwe se bij Okkinga, Greindanus, Kamminga ňf MyriadM om mar us un kwartet te noemen sukke hampelmannen an ut werk dy't dat nyt kanne? |
|